9 класи

 Дорогі мої учні та шановні батьки, через загальнонаціональний карантин ми з вами будемо проводити навчальний процес з інформатики дистанційно. 
  Окремо, зверт аюсь до Вас, батьки, дуже прошу сприяти дітям при виконанні завдань. Для початку  приєднайтеся до класу в Google Classroom (6 клас,  Інформатика) ввівши код доступу, який вам нададуть ваші класні керівники. Відеоінструкція для роботи в Google Classroom розміщена на вкладці "Дистанційне навчання".


(13.04.20-17.04.20)
Працюємо за таким планом
Використовуючи сервіси Google створити:
1. Google документ на тему: "Сервісів Google". (об'єм 1 ст., без гіперпосилань)
2. Google презентацію на тему: "Створення та налаштування блогу в Google blogger" (6-12 слайдів)
3. Google малюнок на тему: "Сервіси  Google" (Smart-діаграма, ма́па думо́к або ма́па па́м'яті, ро́зуму, асоціати́вна ка́рта). Зразок додається.

Посилання на створені файли надсилаємо єдиним документом в Google Classroom. Більш детально в Google Classroom.

(60.04.20-10.04.20)
Працюємо за таким планом

1. Виконати завдання практичної роботи №12 на  (ПК чи смартфоні) ст.257-258. Виконане завдання надсилаємо у вигляді файлів, скріншотів або запису в зошиті в Google ClassroomПеред початком роботи перегляньте відеоінструкцію..

2. Проходимо онлайн тест "Персональне навчальне середовище та дистанційне опрацювання даних" в Google Classroom (9 клас, Інформатика).

(30.03.20-08.04.20)
Працюємо за таким планом

1. Опрацювати: 9.1-9.2 ( підручник ст. 237-256). Відповісти на запитання ст.246 №1-10, ст. 256, №1-10 в зошиті. Фото надіслати.

2. Виконуємо завдання в Google Classroom (9 клас, Інформатика), не забуваємо відмітити роботу, як виконану.